לכבוד פרק 60 החגיגי, אירחתי את חברי הקרוב לאון שניידרובסקי, יוצר תוכן שבמונחי רשתות חברתיות - לגמרי פיצח את השיטה של איך להשאר רלוונטי, כדי לעבור ביחד על מדד המותגים של בני ובנות הנוער בישראל לשנת 2023.
עברנו יחד על התוצאות שחלקן היו מפתיעות כמו רכבת ישראל שהגיעה למקום ה-11, וחלקן היו מאוד ברורות מאליהן כמו טיקטוק במקום השלישי.
ניסינו לגלות איך המותגים הנבחרים הצליחו לכבוש את ליבם של הצעירים והצעירות ומהו ההקשר בין כל מותג לדור ה-Z.
דיברנו על למה חשוב להביא ערך דרך התוכן, על כוחה של הנוסטלגיה, על סודות ההצלחה ועל החיבור הבלתי נמנע בין הנוער למותגים.
מוזמנים.ות להאזין לפרק מפתיע