הפעם הבאתי מישהי "מהבית", הגר, מנהלת מחלקת המשפיענים והמשפיעניות בטינק התיישבה על כסא המאורינת לספר על התפקיד, שהפך להיות תפקיד חובה בכל משרד פרסום ועל העבודה מול משפיענים.
האם אנחנו רואים עליה בכוחם של משפיענים או שזה דווקא שוק שהולך ונחלש? מה השתנה בתחום בשנים האחרונות ומי היום המשפיענים שמצליחים להניע נוער?
איך ייראה העתיד של עולם ההשפעה והאם נראה יותר "כוכבי סטטוסים" בווטסאפ ופחות אושיות אינסטגרם?
אם עולם ההשפעה והמשפיענים מעניין ורלוונטי לך, כדאי שתקשיבו לשיחה עם הגר