פרודקט מרקטינג הוא תפקיד שזוכה להרבה באז בזמן האחרון אבל גם יש סביבו הרבה בלבול.
ראיינו את יונתן מיימון, מנהל קהילת הפממיה, שעשה הסבה מקריירת מוזיקה מוצלחת (כן עוד מוזיקאי בהיטק!) לעולם השיווק הדיגיטאלי ומשם מצא את דרכו לפרודקט מרקטינג. בפרק הוא מסביר מה כולל התפקיד (רמז, המון), איך הוא שונה מתפקיד פרודקט קלאסי, ומיהו הפרודקט מרקטינג מנג'ר האולטימטיבי
המלצה לספר: https://scottberkun.com/yearwithoutpants/
Pamamiya FB group: https://www.facebook.com/groups/589889311535484