אמיר ברקול מנהל את הפעילות ברשתות החברתיות של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט. בשנינות, בדייקנות ועם ניסיון רב משתף אותנו
באיך מוצאים איזון בין המטרות האסטרטגיות של החברה לבין - מה שתכלס מעניין אנשים ויתן להם ערך? איך חושבים על הקמפיינים הכי מעניינים ורלוונטיים לקהל היעד? מה ההכנות שעושים לקראת השקת קמפיין? והאם הוא מפחד מהטרנדים המשתנים ברשתות החברתיות?
המלצות חמות של אמיר:
https://www.amazon.com/Contagious-Why-Things-Catch-On/dp/1451686579 אמנם מלפני כמה שנים אבל רלוונטי מתמיד
בפייסבוק: " קהילת "צרות בהייטק
בפייסבוק: "קהילת "בדיחות מתכנתים
עמוד הקריקטורות של ה NEW YORKER באינסטגרם! (זה לנשמה)