למירב לבקוביץ יש טראק רקורד של 20 שנה בתעשיית ההייטק. לאחר תואר במזרח תיכון וערבית ותואר שני בלימודי מגדר, היא עבדה שנים בתאגיד בינלאומי בעולמות האדמיניסטרציה ולאט לאט לקחה על עצמה גם תחומי אחריות שנגעו לרווחת העובדים הקלאסית (מה זה אומר? בפרק!). לאחר מכן עברה לסטארט-אפ יחסית קטן לנהל את התחום וגילתה שזו התשוקה האמיתית שלה. בשנה האחרונה היא חלק מחברת הייבוב ועוסקת אך ורק בחווית העובד.
דיברנו עם מירב על הטרנספורמציה שעבר התחום במהלך השנים, ומה עיקר העשייה שלה ביום יום, עם מי הממשקים שלה, וגם על החשיבות של הפונקציה הזו בחברה.
מירב סיפרה לנו מאיפה היא שואבת השראה ואיך היא מתכננת ומנהלת את התכנית השנתית שלה ומה העוגנים החשובים.
הדיון שלנו נגע גם בהבדלים בין חווית עובד למיתוג מעסיק והאם יש דרך למדוד את ההצלחה של הפעילות שלה?
המלצות נהדרות של מירב לקהילות פייסבוק בתחום:
- רווחה וניהול משרד
- עולם הרווחה
- hr4hr
מוזמנים להצטרף לקהילה שלנו בפייסבוק - ״מה בתפקיד״ !
וגם לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו כאן :)