מבפנים - מידע פנימי על קהילות בארגונים

פרק 11 - קהילת הלהט"ב ב-Salesforce ישראל עם מיכל פורת

15/08/2022
00:37:31
בבסיס הDNA של חברת סיילספורס יושב מודל ה1:1:1, שאומר ש- 1 אחוז מהזמן של העובדים, 1 אחוז מרווחי החברה ו-1 אחוז מרשיונות החברה מוקדשים בחזרה לעולם, לcommunity מסביבינו. זה כ"כ עמוק בDNA של החברה, שכבר בשנים הראשונות לאחר הקמתה, הוקמו קבוצות הגיוון וההכלה (ERG) הראשונות. קהילת הלהט"ב, כחלק מקהילות ה-ERG בארגון, ממשות את חזון השיוויון של סיילספורס ואת מודל ה1:1:1, והיא הוקמה כדי למשוך טאלנט להט"בי לסיילספורס, ודרך הקהילה והפעילות שלה - לתת לאנשים מקום ותחושת שייכות, ולחשוף עוד ועוד אנשים לתרבות הארגונית של סלייספורס. מיכל פורת, מנהלת הסושיאל והקריאייטיב של מרכז הפיתוח Salesforce ישראל ומובילת קהילת הלהט"ב בחברה, קהילת ה- outforce, מספרת לנו בפרק איך הקהילה קמה, איך היא עובדת היום, איך מזמינים אנשים לקהילה בלי לעשות להם אאוטינג ובלי סטיגמות חברתיות, ואיך מגיעים לכל הקהלים הרלוונטיים לקהילה - מעובדים שמחוץ לארון ועד לאלו שבארון וכל בני משפחותיהם/ן. בפרק מיכל תענה על השאלות האלו ותשתף אותנו איך יוצרים אימפקט אמיתי בקהילת שיוויון להט"בית, מה מודדים, איזו דרך עברה בשנים האחרונות, ואיך החזון והמטרות של הקהילה משתלבות עם ערכי הארגון ועם קהילות מסניפים שונים בעולם.