התוכן הליניארי, כדוגמת רדיו וטלויזיה בשידור חי, הולך ודועך. הדור הצעיר כמעט ולא צורך אותו מלבד שידורי ספורט והמעבר לסביבה שבה ניתן לנטר אותנו במשך 24 שעות ביממה היא חלומו של כל מי שמנסה לפרסם לנו באופן ממוקד. אבל המציאות מורכבת יותר: בעידן של ג'.ד.פ.ר, סגירת הדפדפנים לקוקיז ע״י גוגל ואפל ומודעות עולה למעקב אחר פרטיות מפרסמים נתקלים בקושי לטרגט אותנו. בפן הטכנולוגי, זהו הזמן לעלייתן של טכנולוגיות שיצליחו לקבל עלינו מידע מפורט אבל עדיין לשמור על פרטיותיינו. איך ניתן ליישב את הסתירה הזו? בפן העסקי, חברות שעד כה לא היו נחשבות לחברות מדיה הופכות פתאום לכאלו. לא היינו מדמיינים את שופרסל לדוגמא כחברה שאוספת מידע חיוני על הרגלי השימוש של הצרכנים שלה, אבל לפתע נפתח מארקטפלייס של מפרסמים שהיו רוצים להתחרות על הצגת פרסומות למי שקנה מטרנה לילד. גם המידע שנאסף אצל ענקיות הסטרימינג (ופלטפורמות הפודקאסטים) לפתע הופך לכזה שיש לו יכולת לשנות את ההתנהגות שלנו ולהניב רווחים מהשינוי. בתכנית הזו התארח אצלנו מנכ״ל ענקית הפרסום הבינלאומית פריון, דורון גרסטל לשטוח בפניינו את משנתו לגבי עתיד עולם הפרסום.