אתם מוצאים את עצמכם "עוקצים" כמה דק' בבוקר בזמן עבודה מהבית? אבל מצד שני עונים למיילים אחרי שהשכבתם את הילדים לישון? הייתם רוצים לדעת מתי אתם הכי אפקטיביים ומתי עדיף שלא תעבדו?
יש המון "דאטא ארגוני" - כמה מיילים כתבתם, למי, באיזה אורך, מה הוא משך ההשתתפות שלכם בפגישה, מתי אתם משלימים משימות בתוכנת ניהול המשימות שלכם - אבל להתחיל לעשות שימוש במידע הזה נחשב לרוב לטאבו. האם לדעתכם, לתת יכולת למעסיק שלכם לדעת איפה הייתם ומה עשיתם בזמן העבודה נחשב מעקב מוגזם? או הזדמנות להתייעלות ולשיפור הוולביינג שלכם?
היום בהיי-טק בפקקים, מבית סטארט-אפ ניישין סנטרל, נארח באולפן את שחר לוי מייסד שותף בחברת קיפי, שיספר איך אירוע מכונן אחד בשירותו הצבאי שינה את חייו וגרם לו לפתח כלים, שלטענתו מאפשרים להיות מנהלים טובים וקשובים יותר