ניתן למצוא קישור כאן
Central Hub by SNC
https://finder.startupnationcentral.org/centralhub/home?_gl=1*1xjnc4l*_ga*NDczMzYxMzA3LjE2OTk4MTQ2MDU.*_ga_XR55W56KTR*MTY5OTgxNDYwNC4xLjEuMTY5OTgxNDYyMy40MS4wLjA.
"חייו של מנכ״ל הם תמיד לפתור משברים ולעבור בין משבר למשבר" - האמירה הזו של שלומי בן חיים, מנכ"ל ומייסד שותף של ג׳ייפרוג, היא מדוייקת להפליא לתקופה הזו. בין מגיפה למחאה למלחמה, משבר כלכלי או אקלימי, אקטיביזם צרכני או שינוי טכנולוגי, אנחנו חיים בתקופה שמאתגרת אותנו שוב ושוב. והאמת? אין שום סיבה להניח שזה ישתנה. אז התיישבנו לשיחה עם שלומי סביב השאלה איך בונים די.אנ.איי של חברה לחוסן בעידן של משברים. מוקדש לכל היזמים ששואלים את עצמם איך מנהלים ארגון בתקופה כזו. לא רק מנהלים, צומחים.
שלומי בן חיים הוא מנכ"ל ומייסד שותף של ג׳ייפרוג פלטפורמה להאצת ואבטחת עדכוני תכנה אוטומטיים, נסחרת בנאסדק ביותר בקרוב לשלושה מיליארד דולרים עם מיליוני משתמשים ומעל ל-7,000 לקוחות ברחבי העולם , ביניהן רוב החברות המובילות ברשימת פורצ׳ן 100. התפיסה הניהולית שלו, שבאה לידי ביטוי בלמעלה מ-20 שנות ניסיון כולל אקזיט אחד ובניית חברת ענק, אבל גם על בסיס העבר שלו כרב סרן בחיל האוויר.
נראיין גם את יריב לוטן סמנכ״ל מוצר בבסטארטאפ ניישן סנטרל שיספר על ה "סנרטרל האב" שמזמין סטארטאפים לפנות אליהם עם הקשיים המיוחדים שעולים בעקבות המלחמה. אס.אנ.סי הכשירה קבוצה של מקצוענים שעולים לזומים עם יזמים ויזמיות, ומוצאים להם פתרונות במימון, אנשי מקצוע וקשרים עסקיים.