עליות ומורדות הן תופעה נורמלית בתעשיית ההייטק על פני השנים. ובלי קשר לתקופות מיתון, ממילא הרוב הגדול של הסטאראפים שנפתחים' ייסגרו בסוף. אבל מאחורי העובדה הזו יש אנשים בעלי חלום, חזון ודרייב, שגייסו כסף ואנשים, סיפרו את הסיפור, שכנעו, האמינו. אז מה קורה בנקודה שבה מבינים שהדרך נגמרה ומחליטים לסגור?
השבוע בהייטק בפקקים מבית סטארטאפ ניישן סנטראל, נפנה מבט מהמיתון בשווקים והעובדים המפוטרים דווקא ליזמים שצריכים להחליט מתי הסטארטאפ הגיע לסוף הדרך. נירית כהן ואדר חי משוחחים עם חדווה קליינהנדלר, שנתיים אחרי הסגירה של הסטאראפ שייסדה, אמרג׳, על ההחלטה לסגור ועל התובנות שלקחה איתה להמשך הדרך. חדווה היא כיום מנכ"לית רומז אנד וורדז, סוכנות שיווק לסאטרטאפים ובעצמה פודקאסטרית בפודקאסט בשם לוקס לייק וורק