בפרק היום אנחנו מדברים על כניסתה של הבינה המלאכותית לעולם העיתונות. עולם העיתונות היום עדיין מתאושש מהמכה שקיבל מהמעבר לדיגיטל שקיצץ משמעותית בהכנסות של הפאבלישרז הגדולים, ויצר קוראים מפולגים שניזונים ממקורות מידע שונים.
האם הבינה המלאכותית, שכבר היום נמצאת בשימוש במרבית כלי התקשורת הגדולים, תשיב את הכח והתקציבים לעיתונות? או שתהווה מכה קשה ונוספת לתחום? במכתב התביעה שהגישה ה'ניו יורק טיימס' כנגד Open AI, נטען שיש תחרות של ממש בין מנועי הבינה המלאכותית לבין הפאבלישרז. מצד שני היכולת לעשות שימוש מחדש בקלות בתוכן והתאמה אישית אליה התרגלנו מהרשתות החברתיות מאפשרת לכלי התקשורת הגדולים להפיץ את התוכן שלהם בקלות יותר.
הייטק בפקקים, מבית סטארט-אפ ניישון סנטרל, עם אלדד מניב, נשיא וסי-או-או של טאבולה ועומר בן יעקב, עיתונאי הסייבר והדיסאינפורמציה של עיתון 'הארץ'.