אושפיזין נקודה קום. על אורחים ועסקים
17/10/2019
00:09:16
כפי שכאשר אנו מתארחים בבתים של אחרים אנו רואים כל פגע, כך גם כשלקוחות נכנסים אלינו לעסק, בין אם פיזית ובין אם וירטואלית, הם אורחים לרגע שרואים כל פגע. הם יראו את האבק על המדפים (שאנחנו כבר לא שמים אליו לב), את קורי העכביש בפינות, את פקידת הקבלה שלועסת מסטיק, את המוקדנית החוצפנית, את האתר הלא מעודכן ועוד. כל נקודת מפגש עם הלקוח היא הזדמנות של העסק ליצירה ושמירה על רושם טוב. כלקוחות אנחנו בוחנים בכל יום עשרות הצעות שחולפות לנגד עינינו מעסקים שונים (מסרים שיווקיים) שמצטרפות לפיד הבלתי נגמר של החיים (עיניים עמוק בסמרטפון) וכך אנו מחליטים, תוך שבריר שניה, מה מעניין אותנו ומה לא שווה מבט נוסף. כשאנחנו עוברים ליד חנויות פיזיות, אנחנו מקבלים עשרות החלטות לא מודעות אם להיכנס או לדלג הלאה. לעיתים, יהיה זה חוש הריח שינחה אותנו, או מבט חטוף שתפס את העין שלנו. כשאנו מתקשרים לבית עסק, אנחנו מצפים שיענו לנו במהירות וביעילות. חוסר מענה או המתנה ארוכה מצביעה על עסק לא שירותי. כשאנחנו גולשים ברשת ומחפשים משהו לקנות, פעמים רבות החלטה של רגע תגרום לנו לנטוש את תהליך הקניה אחרי שכבר החלטנו לקנות מוצרים. ההחלטות שלנו יתבססו על נוחות ממשק המשתמש, חווית איתור והצגת המוצרים, אפשרויות הסינון, אפשרות השוואה נוחה, תוכן רלוונטי, ניקוד שניתן למוצרים, נוחות השימוש, משלוח ועלויות משלוח, אופן התשלום ועוד.לקריאה: https://crm.buzz/the-client-sees-every-fault-in-the-business/See omnystudio.com/listener for privacy information.