המנועים של מערכות הדיוור והאוטומציה השיווקית - MTA
25/01/2023
00:19:32
למאמר בבלוג הייתם קונים מכונית בלי לבדוק לה טוב טוב את המנוע? כנראה שלא. כדי להמחיש את המבנה הבסיסי של מערכת דיוור אני עושה שימוש באנלוגיה של מכונית. ישנם חלקים הנראים לעין גם במכונית וגם במערכת דיוור (או מערכת אוטומציה שיווקית. אבל לצורך הפשטות אקרא לשתיהן: מערכת דיוור או ESP). בין החלקים החשופים במכונית: גוף המכונית, קימורי השלדה והצבע, גלגלים, חלונות, מושבים, דשבורד שכולל שעונים ומכוונים וכדומה, ויש חלקים שלא חשופים לעין שנמצאים under the hood – כגון המנוע והגיר (תיבת ההילוכים). באופן דומה במערכת דיוור החלקים החשופים לעין הם ממשק המשתמש, עורך האימיילים, ניהול הרשימות, ה-canvas ורכיבי האוטומציה, הדשבורד וממשקים ותפריטים נוספים. החלק שאינו חשוף למשתמש הוא החלק של שרתי הדיוור והאופן שבו מערכת הדיוור מנהלת אותם.See omnystudio.com/listener for privacy information.