השיווק מת. מאז המושג "שיווק" הושמע לראשונה לפני יותר ממאה שנה, השיווק מת כל 2-3 עשורים, "פושט את עורו" ולובש צורה חדשה. סימנים מראים כי אנו בעיצומו של תהליך לקראת לידתו של שיווק חדש. מלבד חוסר היעילות בהפעלת מערכי שיווק, פרסום, אסטרטגיה, תקציבים ועוד – כל זאת על מנת להשיג מכירה שבמקרים רבים תהיה חד-פעמית או שלא תשמר את הלקוח לאורך זמן, המשמעות היא הפסד כספי. העלות לרכישת לקוח יקרה פי 7 ויותר משימור לקוח קיים. כמו כן, הסיכוי למכור ללקוח קיים הוא 70%-60% ואילו הסיכוי למכור ללקוח פוטנציאלי חדש הוא 20%-5% בלבד.לקריאת המאמר: https://crm.buzz/killing-marketing/See omnystudio.com/listener for privacy information.