CRM.BUZZ - אימייל מרקטינג, שיווק, דאטה. מגיש: סלע יפה

מה מותגי איקומרס לא מבינים?

08/05/2024
00:11:34
אם לא הייתם עושים מנוי לעיתון או מגזין שכל התוכן שבו היה פרסומות בלבד ללא שום תוכן אחר, למה מותגים בכלל ומותגי איקומרס בפרט חושבים שזה רעיון טוב לשלוח אימייל 3 פעמים ביום או 6 פעמים בשבוע כשכל התוכן הוא פרסומות בלבד? אולי חלק מהנמענים "רודפי מבצעים" וממש מחכים לקבל יום-יום אימיילים עם מבצעי מכירות  אך עבור אחרים תדירות דיוור כזו של פרסומות מדוורות יכולה להלאות ולגרום לעייפות  (email fatigue). מה הפתרון?See omnystudio.com/listener for privacy information.