נטוורקינג בדיגיטל, איך יוצרים אותם?
איך מגבשים סביבנו קהילה של אנשים שרוצה את התוכן שלנו ורוצה לשמוע מה שיש לנו להגיד, איך הדברים האלו מתקשרים למותג אישי ולמה הנושאים האלו כל כך חושבים לכל אחד בתקופה הזאת?
בין אם אתם שכירים, עצמאים, יזמים, או בעלי חברות, ברור לכם שנטוורקינג איכותי יכול לפתוח לכם לא מעט הזדמנויות.
בשביל לדבר על הנושא הזה ביקשתי ממורד שטרן, איש דיגיטל מבריק, אחד מאשפי הנטוורקינג ומחבר הספר שובר שווין- על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי, לספר, לשתף ולתת כיוונים לאנשים שרוצים לייצר לעצמם רשת ענפה של קשרים שניתן לתרגם להזדמנויות עסקיות ואישיות. שתיהיה האזנה מעולה.